Dor de vers

Mi-e dor de-un vers,
De-un colț de gând,
De formidabilul tumult….
Mi-e dor de macii tăi aprinși,
De-un strop de vis,
De narcisist-abilul pârg…
Mi-e dor de șoapta din culori,
Și de-al luminii calapod,
De imortalizarea lor…
Mi-e dor de-al verii lent-abrupt,
Și de al primăverii sârg,
De contemplarea de amurg…

Mi-e dor de ploaia ta, de vânt,
Mi-e dor de muzică… și plâng,
Mi-e dor de pâine și solii,
Mi-e dor de toate câte sunt,
Al altora promis-avânt…

Mi-e dor, mi-e dor…
Și de mi-e dor (și) doare…

Gabriel Gaina, 28 martie 2013

Leave a Reply

